انواع استایل

شلوار مام استایل چیست؟ انواع مدل شلوار مام استایل

انواع شلوار مام استایل مردانه و زنانه

شلوار مام استایل، یک مدل شلوار گشاد و راحت با فاق بلند و کمربند است که برای اولین بار در دهه 1980 و 1990 میلادی مد شد و در دهه 2020 بار دیگر محبوبیت زیادی پیدا کرد.

این استایل از شلوار مام در قسمت ران و باسن گشاد است و در قسمت مچ پا کمی تنگ می‌شود و اغلب از جنس جین ساخته می‌شود، اما در انواع پارچه‌های دیگر نیز یافت می‌شود.

مام استایل برای انواع فرم‌های بدن مناسب است و می‌توان آن را با انواع لباس‌ها ست کرد. این شلوار برای استایل‌های کژوال و اسپرت نیز مناسب است.

در این مطلب به بررسی این مدل شلوار خواهیم پرداخت. با ما در مطالعه آن همراه شوید.

شلوار مام استایل، مدلی راحت و شیک برای انواع فرم‌های بدن!

شلوار از کاربردی‌ترین بخش‌های پوشاک است که هم خانم‌ها و هم آقایان از آن استفاده زیادی می‌کنند. در هر قفسه لباس می‌توان نمونه‌های متنوعی از این محصولات را یافت، اما بی‌شک مدل‌های راحتی با استقبال بیشتری از طرف عموم روبرو هستند.

شلوار مام استایل مردانه به‌دلیل راحتی و تنوعی که داراست با بیشترین اقبال مشتریان روبرو شده و خریداران زیادی دارد. امکان استفاده راحت و گشادی آن در بخش ران، این استایل مردانه را علاوه بر مصارف روزانه، برای کار و فعالیت آزاد، نشست و برخاست راحت و استفاده در پیک‌نیک، مهمانی‌های دوستانه و موارد مشابه دیگر نیز مناسب کرده است.

در مورد شلوار مام استایل زنانه نیز زیبایی و راحتی فوق‌العاده آن باعث شده خانم‌های زیادی این نوع شلوار را به دیگر مدل‌ها ترجیح دهند. در کنار همه این موارد، تنوع بالای مدل ها در این استایل شلوار نیز بر محبوبیت آن افزوده و آن را به کاربردی ترین مدل شلوار راحتی برای خانم‌ها و آقایان تبدیل کرده است.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های این بخش از پوشاک می‌پردازیم.

 

ویژگی‌های شلوار مام استایل

فاق بلند: این ویژگی باعث می‌شود که شلوارهای مام استایل برای انواع فرم‌های بدن مناسب باشند. مدل‌هایی با فاق کوتاه طی سال‌ها به استایل شلوار اضافه شد که نقش مهمی در تکمیل مدهای فانتزی داشت. اما هر جا صحبت از راحتی شلوار باشد، فاق بلند به عنوان یکی از ویژگی‌های شناخته شده برای شلوار مام مطرح می‌شود.

کمربند: وجود کمربند باعث می‌شود که مام استایل راحت‌تر پوشیده شود، ضمن آنکه در نقش یک اکسسوری مد، سهم مهمی در زیبایی شلوار ایفا می‌کند. استفاده از کمربند همچنین کمک می‌کند تا سایزبندی این شلوار و انتخاب نمونه‌هایی از آن برای اندام‌های مختلف راحت‌تر باشد.

گشادی در قسمت ران و باسن: این ویژگی باعث می‌شود که شلوار مام استایل برای افراد با اندام‌های درشت مناسب باشد. بسیاری از ما از نظر تناسب اندام با تفاوت‌هایی در بخش ران و باسن نسبت به سایز ایده‌آل روبرو هستیم که در شلوار مام استایل کاملا پوشیده می‌شود. به این ترتیب و با استفاده از این استایل شلوار مام می‌توان راحتی و زیبایی را در این بخش از پوشاک به‌طور همزمان تجربه کرد.

تنگی در قسمت مچ پا: این ویژگی شلوارهای مام استایل باعث می‌شود که این پوشش شیک و جذاب به نظر برسد. ضمن آنکه مانع از بالاکشیدن یا نامنظم شدن آن هنگام نشست و برخاست شده و استایل شیک‌پوشی افراد را از بین نمی‌برد.

کاربردی بودن: شلوارهای مام استایل را می‌توان برای انواع موقعیت‌ها و استایل‌ها استفاده کرد. این ویژگی نیاز به تهیه چندین مدل از شلوار را از بین برده و با داشتن یک شلوار مام استفاده از آن در شرایط گوناکون را ممکن می‌کند.

تنوع: شلوار مام در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و پارچه‌ها موجود است. با وجود آنکه اغلب نام شلوارهای مام استایل با نام جین گره خورده، اما این تنوع در مورد جنس پارچه نیز صدق می‌کند و می‌توان از آن استفاده نمود.

 

چگونه شلوار مام استایل را ست کنیم؟

شلوار مام استایل یک مدل شلوار راحت و کاربردی است که برای انواع فرم‌های بدن و انواع استایل‌ها مناسب است. این شلوار یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک شلوار راحت و شیک هستند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل شلوار راحت و کاربردی این قابلیت است که می‌توان به‌راحتی آن را با انواع لباس‌ها ست کرد. این شلوار برای استایل‌های کژوال، اسپرت و حتی رسمی مناسب است.

در این صورت چند نکته برای ست کردن این شلوار را در نظر داشته باشید:

برای استایل کژوال: شلوار مام استایل را می‌توان با تیشرت، هودی، کت جین و کفش‌های کتانی ست کرد. این استایل برای استفاده روزانه و در موقعیت‌های غیررسمی مناسب است.

برای استایل اسپرت: این شلوار را با تیشرت، سویشرت، کت ورزشی و کفش‌های ورزشی ست کنید. این استایل می‌تواند برای استفاده در باشگاه یا فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب باشد.

استایل رسمی: شلوار مام استایل با بلوز، پیراهن و کفش‌های پاشنه بلند ست شده و برای استفاده در موقعیت‌های رسمی مناسب است.

توجه به فرم بدن: شلوار مام برای انواع فرم‌های بدن مناسب است. اما برای افراد قد کوتاه، بهتر است از آن با قد کوتاه استفاده شود. برای افراد با پاهای چاق نیز، بهتر است از شلوار مام استایل با رنگ تیره استفاده شود.

توجه به رنگ و طرح: شلوارهای مام استایل در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها موجود است. انتخاب رنگ و طرح مناسب به ایجاد یک استایل شیک و جذاب کمک می‌کند.

توجه به اکسسوری‌ها: استفاده از اکسسوری‌های مناسب می‌تواند به تکمیل استایل شما کمک کند. علاوه بر کمربند که اصلی ـرین اکسسوری برای این نوع شلوار است، شما می‌توانید از انواع کیف دستی یا کلاه برای تکمیل یک استایل خاص با شلوار مام استایل نیز استفاده کنید.

 

شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب است؟

شلوار مام استایل برای انواع فرم‌های بدن مناسب بوده و می‌تواند برای پوشاندن عیوب بدن و برجسته کردن نقاط قوت آن مورد استفاده قرار گیرد. تا جایی که می توان گفت این نوع شلوار برای همه افراد مناسب است، به شرط آنکه هنگام تهیه نمونه‌های مختلف آن به شرایط و فرم بدنی خود توجه داشته باشید.

برای مثال، شلوار مام با فاق بلند برای پوشاندن شکم و کمر بسیار کاربردی است. همچنین این نوع شلوار با رنگ تیره می‌تواند برای لاغرتر نشان دادن پاها نیز استفاده شود.

البته، برخی از افراد ممکن است احساس کنند که این استایل شلوار مام برای آنها مناسب نیست. برای مثال، افراد قد کوتاه ممکن است ترجیح دهند از شلوار مام با قد کوتاه استفاده کنند. همچنین، افراد با پاهای چاق ممکن است ترجیح دهند از مام استایل با رنگ تیره استفاده کنند. همه این موارد، در تنوع موجود از این شلوار در بازار موجود بوده و به‌خوبی نیاز کاربران مختلف را تامین می‌کنند که با توجه به تنوع موجود در قیمت شلوار مام استایل، این مورد کار دشواری نخواهد بود.

در نهایت، بهترین راه برای تعیین اینکه آیا این شلوار برای شما مناسب است یا خیر، این است که آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه به نظر می‌رسید!

تفاوت‌های مام استایل با مام فیت را بشناسیم!

شلوار مام استایل و مام فیت، دو مدل شلوار گشاد و راحت هستند که هر دو با ویژگی داشتن فاق بلند و کمربند شناخته می‌شوند. با آنکه این دو مدل شلوار شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند، اما تفاوت‌های ظریفی نیز بین آنها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

جنس: شلوارهای مام استایل معمولا از جنس جین ضخیم دوخته می‌شوند، اما شلوار مام فیت می‌تواند از انواع پارچه‌ها، از جمله جین، کتان، پشم و چرم ساخته شود. البته در مواردی نمونه‌های مام استایل نیز از تنوع در پارچه برخوردارند.

میزان گشاد بودن شلوار در قسمت ران و باسن: شلوار مام استایل نسبت به مام فیت قدری گشادتر است. این نوع شلوار در قسمت ران و باسن گشاد است و در قسمت مچ پا کمی تنگ می‌شود. اما شلوار مام فیت در قسمت ران و باسن نیز گشاد است و در قسمت مچ پا نیز تفاوت چندانی ندارد.

تناسب: شلوار مام استایل بیشتر برای افراد لاغر مناسب است و می‌تواند برای پوشاندن شکم و کمر استفاده شود. اما شلوار مام فیت برای اندام‌های مختلف مناسب هستند.

در نهایت، انتخاب مام استایل یا مام فیت به علاقه، سلیقه و فرم بدن شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک شلوار گشاد و راحت هستید که برای افراد لاغر نیز مناسب باشد، شلوارهای مام استایل گزینه مناسبی برای شما هستند.

مام استایل، شلواری برای تمام استایل‌ها!

در این بخش چند ایده برای استایل‌های مختلف با شلوار مام استایل را با شما در میان می‌گذاریم:

استایل زمستانی: برای استایل زمستانی می‌توانید مام استایل را با بافت‌های زمستانی، نیم بوت و کتانی ست کنید.

استایل رسمی: برای تکمیل استایل رسمی با یان نوع شلوار می‌توانید آن را با کت، بلوز و کفش پاشنه بلند ست کنید.

استایل مینیمال: در استایل مینیمال شلوار مام با یک ژاکت ساده و کفش‌های شیک ست می‌شود.

استایل خیابانی: برای این استایل شیک‌پوشی، شلوار مام استایل را با تیشرت، هودی، کفش کتانی و کلاه ست کنید.

استایل هنری: برای استایل هنری می‌توانید شلوارهای مام استایل را با کفش‌های رنگی، شال و مانتوهای رنگی و جوراب‌های رنگی استفاده کنید.

استایل اسپرت: در استایل اسپرت شما می‌توانید شلوار مام استایل خود را با هودی، سویشرت، تاپ و نیم تنه ورزشی و کفش ورزشی بپوشید و از ست کردن آن لذت ببرید.

استایل کژوال: برای تکمیل استایل کژوال با این نوع شلوار، می‌توانید مام استایل خود را با تیشرت، بلوز، دامن و کفش‌های کتانی ست کنید.

سخن آخر

شلوار مام استایل از جمله محبوب‌ترین مدل‌های شلوار برای خانم‌ها و آقایان است که همه ساله تنوع بالایی از مدل‌های زنانه و مردانه آن در بازار عرضه می‌شود.

انواع شلوار مام استایل که در بازگشت از مد سال‌ها قبل در دهه اخیر باز هم محبوب شده‌اند، برای فرم‌های بدنی متنوع مناسب بوده و می‌توان آنها را با انواع لباس‌ها ست کرد. این شلوار برای استایل‌های کژوال، اسپرت، رسمی و حتی هنری مناسب است.

این استایل شلوار مام بسیار versatile (همه کاره و قابل تطبیق) است که می‌توان آن را با انواع لباس‌ها و در انواع موقعیت‌ها ست کرد. با کمی خلاقیت می‌توانید استایل‌های مختلفی با این شلوار ایجاد کنید و ظاهری جذاب و شیک داشته باشید.

مجله مد مدیناست

مجله "مدیناست" با رویکردی متفاوت، جذابترین و جدیدترین اخبار دنیای مد و پوشاک را برای علاقمندان ارائه می‌دهد. از آخرین طراحی‌ها و روند‌های جهانی گرفته تا نکات استایل و ترفندهای خرید هوشمندانه، این مجله به خوانندگان خود یک تجربه فراگیر از دنیای مد می‌آفریند. با محتوای متنوع و تصاویر جذاب، "مدیناست" به عنوان راهنمایی جامع برای افرادی که به دنبال به‌روزترین اطلاعات مد هستند، شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوال برایتنا پیش آمده؟از ما بپرسید
×
پشتیبانی مدیناست